شخصیت های اصلی(دختر)
 
leave it to me
Keep moving forward
 
 
جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, :: 18:51 ::  دستای کوچولوی : ♫ ♪ لوچیا آنا-go go tomago♪ ♫

اسم:میرنا

BF:سالی

رنگ مورد علاقه:آبی

بهترین دوست:کریستال و فیلیز

شخصیت:عاقل/فهمیده/لجوج/مغرور

اسم:کریستال

BF:اندرو

رنگ مورد علاقه:سبز

بهترین دوست:میرنا فیلیز

شخصیت:بامزه/ عاشق خرید/یه خرده گستاخ

اسم:فیلیز

BF:تای

رنگ مورد علاقه:صورتی

شخصیت:مهربون/خجالتی/وقتی به رو بیاد بدجوری خشن میشه

اسم:میوکی

اسم(زمان تبدیل):آورورا

BF:دارت

رنگ مورد علاقه:انواع بنفش

شخصیت:میوکی دختر منطقی و شجاعیه و یک فرشته است و همیشه سعی میکنه با هرکس مثل خودش برخورد کنه میوکی میتونه به هرشگلی دربیاد از اژدهاع چندسر گرفته تا بچه ی یک ساله به همین دلیل همیشه میتونه از خودش دفاع کنه و احتیاج به بادیگارد نداره!میوکی به دلیل کوچک بودن و فرشته بودن توانایی مبارزه نداره ولی میتونه قدرت و همه چی رو تحت کنترل داشته باشه و تنها کسیه که میتونه به فیلیز/کریستال و میرنا برای تغییر شکل دادن کمک کنه!بدی میوکی اینه که احساسی تصمیم نمیگیره مغزی تصمیم میگیره و باعث جریحه دار شدن بقیه میشه!

خب اینم از دخترا امیدوارم لذت برده باشید

توی نظرات بگین کدومو دوس داشتین

من که فیلیز رو دوس داشتم

خب بای


نظرات شما عزیزان:

VAMPIRE GIRL
ساعت21:53---9 تير 1393
خب مي دونم ديگه!
پاسخ:هه


VAMPIRE GIRL
ساعت15:09---9 تير 1393
آره خب،من بين كسايي كه تو اين پست بودن گفتن
پاسخ:به هر حال باید داستان واقعی رو بدونی تا ازشون خوشت بیاد


VAMPIRE GIRL
ساعت6:28---9 تير 1393
من به ترتيب كريستال،ميوكي،ميرنا و آخر از همه فيليزو دوست دارم.
پاسخ:من فیلیز میوکی میرنا و کریستال تازه فقط همینا نیستن


cure dream
ساعت11:58---26 مهر 1392
منم فیلیز!

خیلی نازه!!!
پاسخ:یس منم


یک دوست کوچک
ساعت17:06---14 مهر 1392
سلام خوبی آلتین منم مبینا تو کلاس.

این آدرس وب منه اگه خواستی بیا و نظر بده

mesi-fo.blogfa.com

راستی وبتم خوبه
پاسخ:باشه به من بگو آلتین آخه کسی نباید بدونه اسم و فامیل منو


R.J.SHADOW11
ساعت9:20---12 مهر 1392
منم میرنا رو دوست دارم ولی فیلیز هم دست کمی از میرنا نداره ها!
پاسخ:اوهه فیلیز که تکه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید من در این وبلاگ داستان مینویسم که امیدوارم خوشتون بیاد میتونین منو آلتین یا لوچیا آنا صدا کنین یا گوگو تماگو درضمن من دراین وب عضوم http://dastanmn.mihanblog.com تورو خدا بهش سر بزنین قول میدم پشیمون نشین
آخرین مطالب
همسایه ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویاهای یک ستاره و آدرس mirena.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 56840
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 252
تعداد آنلاین : 1